søndag 24. juni 2018

To layouts

Hei og hopp!
I dag har jeg to layouter å dele med dere. Innimellom lager jeg layouts i andre formater enn 12x12, det er moro med litt variasjon. Dagens to layouter måler 9x12.

Felles for begge layouts er mønsterark fra Studiolight - So Spring og Marabu Mixed Media Art Sprays.

På den første layouten har jeg "stablet" arkene oppå hverandre i en liten vifteform, og har brukt kantpunch på noen av arkene. Bak bildet har jeg sprayet med Marabu Art Spray i fargene Bordeux, Aubergine og Cherry Red. Oppå der har jeg stemplet i sort med et bakgrunnsstempel fra Studiolight før jeg til sluttet splættet litt med gull-farget art spray.


 Jeg har pyntet med forskjellige cut-outs fra So Spring serien og gullglitterhjerter. Sistnevnte er stanset ut med en die fra Kort&Godt i glitterkartong fra Best Creation.


På den andre layouten har jeg brukt en stensil fra Pronty på bakgrunnen, sammen med Marabu Art Sprays i fargene Bordeux og Aubergine. Langs kantene har jeg drodlet med sort Sakura Pigma Micron penn. Mønsterarkene jeg har brukt her kommer fra 6x6 blokkene fra So Spring serien.

 Pyntet med cut-outs fra So Spring serien, diverse blomster og dotter. Litt hvit maling fra Amsterdam og gullsplætter fra Marabu art spray blir prikken over i'en.

Produkter fra Studiolight, Marabu, Best Creations, Pronty og Sakura distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem HER for å finne din nærmeste forhandler.

Ha en super dag!

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.