fredag 1. juni 2018

Sommerlayout



Vinteren var hard i år, og da er det ekstra deilig å scrappe sommerbilder mens jeg nyter varmere tider. Noen av favorittarkene mine til å scrappe bilder av strand og vann, er Studiolights sommerserier. I dag har jeg laget en layout med bakgrunnsark fra serien "Summer Feelings". Jeg har brukt Cosmic Skimmer Sparkle Paste og Marabu Acryl Mousse og Stensil på bakgrunnen. Sparkle pasten gir en lekker, glitrende effekt, og jeg liker spesielt godt den effekten i kombinasjon med akryl mousse til sommerlige, varme bilder. 


Jeg har revet arket litt i kantene, og festet treverkark bak, for å lage litt ekstra liv i bakgrunnsarket. Jeg har valgt å ha en tekstrunding i overgangen til rivekanten, slik at rundingen blir litt diskret. Deretter har jeg pyntet med blomster og litt tekst.


Hovedtyngden av pynt er rundt bildet, med litt blomster, utstansede blader, samt tittel stanset ut i glittermosegummi. Det gir en veldig fin effekt med glitter på tittelen sammen med glitterpasten. Tekststripene er klistremerker fra Papirdesign.




2 kommentarer:

  1. Nydelig LO.
    Får skikkelig sommerfølelse av denne.
    Sommerarkene fra Studiolight er utrolig lekre.

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.