onsdag 20. juni 2018

Sommer - ferietid - strandliv

God morgen alle sammen!
I mens vi nyter forsmaken på sommer, har jeg lyst til å vise dere en layout fra en av fjorårets sommerdager:

Jeg har brukt mine absolutte favorittfarger på denne, og mange elementer som for meg symboliserer selve sommeren.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra Studio Light - Summer feelings og So Spring. På bakgrunnen har jeg laget struktur ved hjelp av stensil fra Studio Light (Mixed Media - Mask Stencil nr 17) og hvit Mixed Media Acryl Mousse fra Marabu.


Under bildene har jeg bygget opp "lag på lag" med chipboard, mønsterark, kakeserviett og naturfarget bølgepapp fra Folia. Sistnevnte har fått et tynt lag med Marabu Mixed Media Gesso, mens jeg har malt med Amsterdam Akrylmaling (Sky blue light) på chipboarden.



Teksten er skrevet med Sakura Pigma Micron (0,25mm) i fargen blå. Det jeg liker aller best med disse pennene, er at de finnes i alle mulige farger. Teksten vil dermed matche resten av prosjektet på en helt annen måte enn om man skriver med for eksempel svart.  I tillegg synes jeg de fleste penner jeg har prøvd har for tykk strek. Denne er 0,25mm, som er akkurat passe synes jeg.


Den fine sommerfuglen jeg har pyntet med, er fra et Studio Light klippeark.  Dottene er fra Papirdesign.


Jeg har ellers pyntet med figurer fra Studiolight klippeark, dotter og klistremerker fra Papirdesign.


Produkter fra Studiolight, Marabu, Amsterdam, Sakura og Folia distribueres av Global Hobby og Kunst i Norge.

Kreativ hilsen

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.