torsdag 2. juli 2020

Delightful day - LO

Hei og hopp!

I dag vil jeg dele en fargesprakende layout med dere.

Jeg har brukt hvit kartong som bakgrunn og grunnet den med transparent gesso fra Amsterdam.
For å tilføre farge har jeg brukt akrylmaling fra Amsterdam i fargene Primary Yellow, Quinacridone Rose Light og Brilliant Blue. Denne malingen har meget god dekkevne så for å få et litt mer gjennomskinnelig resultat med synlige penselstrøk så vannet jeg ut fargene i en palett. Jeg brukte en ganske bred pensel til å male med, og en tynn med spissere tupp til å splætte med etterpå. Til slutt kappet jeg litt av kartongen og monterte den på et hvit- og sortstripet mønsterark.

 Jeg har tre bilder, et for hvert fargefelt, som jeg har kappet ned til 3x3" størrelse. Jeg tok et dypdykk i all papirpynten min og fant en pakke fra Crate Paper - Carousel, perfekt match i både farger og tema. Siden jeg har brukt såpass sterke farger, samt at bildene er veldig fargerike i seg selv, har jeg valgt å holde pynten noen lunde monokromatisk innenfor hvert fargefelt. Gull, sort og hvitt, som er for nøytraler å regne, går igjen i alle klynger for et helhetlig uttrykk.



Produkter fra Amsterdam distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.

Ønsker dere en nydelig dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.