torsdag 16. juli 2020

Vertinnegave i gavepose



Jeg synes det kan være koselig å ha med en liten vertinnegave når jeg skal på besøk. (Og så er det jo bare å vente på at det igjen blir "lov") Jeg synes can coolere er veldig morsomme å lage, så da blir jo de topp å ha med som en liten gave. Her har jeg laget to stk med vinyl fra Creative Art. Her finner du alt du trenger til vinylhobby. Jeg har kuttet ut to tekster, en kjøpt, og en som jeg har laget selv. Disse har jeg kuttet ut med en kuttemaskin i to forskjellige farger. De blir deretter presset på can coolerne med varme, slik at de henger fast.


Jag lagde en gavepose til å gi vekk can coolerne. (posen er flat i bunn, så brusboksen kunne ikke følge med) Jeg har brukt ark fra StudioLight i kombinasjon med dies fra Papirdesign og Sizzix. For å lage krøller i papiret, har jeg blautet det med vannspray på begge sider, og deretter krøllet det sammen. Tørker med varmepistol, og da blir det liggende med slike krøller. Tekststripene er skrevet på skrivemaskin.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.