søndag 5. juli 2020

Utfordring for juli - Alt er lov

Det er sommer og det er sol, men vi håper allikevel at scrappelysten er på topp.  Det er klart for utfordringen for juli, og denne gangen er absolutt alt lov. Ingen grenser, full kreativitet, til å bidra med akkurat hva du vil. 

La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Denne gangen kommer vi også til å trekke vinneren ved trekning, så her har du større muligheter jo flere bidrag du leverer.

Utfordringen/vår har frist den 31.juli 2020 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her.

Vi vil for ordens skyld også gjøre oppmerksom på at det ikke blir noen grublis i juli, så du har ekstra mye tid til å bidra i utfordringen vår.

Med oss på utfordringen har vi Global hobby og kunst


Sammen med dem gir vi vinneren disse flotte produktene fra Studio Light: 



Delta ved å linke inn bidraget ditt via inlinks, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).


Et konfirmasjonskort til inspirasjon fra meg. Kortet er laget på en base av ferdigbrettet hvitt kort fra Staz, med tilhørende konvolutt. Mønsterarkene, tekstklistremerkene, button og dies jeg har brukt er fra Papirdesign.

Motivet er en topper fra Dixi Craft.

Produkter fra Staz distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

Kristin:
Jeg har denne gangen laget en liten tag. Selve tagen er en lys lilla tag fra Staz.  Jeg har stemplet med et prikkete stempel fra Studio Light. Dette jeg har deretter embosset med blank enbossing. Jeg har deretter farget tagen med rosa og lilla stempelfarge. Kaffe-stemplet er et stempel jeg selv har designet for en tidligere norsk scrappebutikk, det passet perfekt her. Teksten er et stempel fra Papirdesign



Mitt bidrag til denne utfordringen, er et sommerlig kort til 9 åringen min som akkurat fylte år. Jeg har benyttet meg av restekassen denne gangen, og dratt frem diverse Papirdesign slumper. Blant annet fra serien "Håpefull". "Gratulerer" Er stanset ut med dies fra Papirdesign, i sort kraftkartong fra Papicolor. Blomster fra div. produsenter, samt motiv fra Maja Design. De blå dottene er også fra Papirdesign. Fibertrådene er fra Kort og Godt.




Linda:

Jeg har laget en LO fra hjemmeskole anno 2020. Dette er første dagen, så her hadde ungene fortsatt godt mot og bra humør :P Jeg har valgt å bruke et litt "rotete" bakgrunnsark med masse tall og bokstaver for å bygge litt opp under skoletemaet. "Lockdown" er stanset ut med dies fra Sizzix i mosgummi. "Covid 19" er gamle kartongthickers jeg har hatt distress embossing glase på.







You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

2 kommentarer:

  1. C'est une joie de participer à ce beau challenge et d'admirer les créations de la DT.
    Merci.
    Bises.
    MaryannG

    It is a joy to participate in this beautiful challenge and to admire the creations of DT.
    Thank you.
    Kisses.

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.