torsdag 9. juli 2020

Dancing in the rain - Art Journal side

Heisann!

I dag vil jeg dele en art journal side med dere, og jeg har laget den i min trofaste Marabu Mixed Media Art Journal.

På bakgrunen har jeg brukt akrylmaling fra Amsterdam, noe over stensil fra Studio Light. Ellers er det litt lag på lag med collage-elementer og Studio Light stempler. Jenten er fra en die cut blokk, også den fra Studio Light - Art by Marlene.

 For å skyggelegge litt rundt jenten har jeg brukt akvarellblyant i sort sammen med Sakura Koi vannpensel.
 

Teksten er produsent-stripen fra et mønsterark. Jeg har drodlet i sort med Sakura Pen-Touch.
 

Produkter fra Marabu, Amsterdam, Studio Light og Sakura distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem HER for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

Ønsker dere en fin dag!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.