fredag 17. juli 2020

Mer inspirasjon til juli-utfordringen

Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra DTScrappelyst.

Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.


Kortet er laget på en base av ferdigbrettet  rosa kort fra Staz, med tilhørende konvolutt.  Mønsterarkene er fra Studio Light. Motivet er en topper fra restekassen.

Teksten har jeg skrevet på PC og  printet ut på ark fra Fabriano. 

Button med tekst fra Papirdesign

Produkter fra FabrianoStaz og Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din
nærmeste forhandler.

Hege:

Til utfordringen denne måneden har jeg laget en sommerlig Layout. Mønsterarket jeg har brukt til bakgrunn er fra Papirdesign "Håpefull". Jeg har brukt Marabu Mixed Media Gesso, Amsterdam Akrylmaling, stensil fra Pronty, Distress oxide og hvit spray til å lage bakgrunnen.



Bak bildet har jeg bygget opp med osteklut, mønsterark fra Papirdesign og tag fra Staz. Splattene er stanset ut med dies fra Sizzix. Klistremerkebokstaver i tittelen er fra Papirdesign, det samme er klistremerkeord.

Geotag og dotter er enamel stickers fra Marianne Design. Jeg har brukt Svart Sakura Pigma Micron 005 til å skrive teksten og hvit Sakura Gelly Roll 05 for å lage highlights.


Produkter fra Staz, Amsterdam Sizzix, Maribu, Sakura og Marianne Design forhandles av Global Hobby og Kunst.  Ta gjerne kontakt med dem for å finne nærmeste forhandler.

Katrine:
Jeg har en art journal side til inspirasjon denne måneden. Den er laget i Marabu mixed media art journal. Sidene er først grunnet med Amsterdam transparent gesso. Jeg har brukt herlig akrylmaling, også denne fra Amsterdam. Turqoise green, sky blue light, permanent red violet, quinacridone rose, quinacridone rose light og light rose er fargene jeg har brukt. På bakgrunen har jeg, i tillegg til malingen, brukt diverse washitape, klistremerker, serviett og et script-stempel fra Studio Light.



Motivet og teksten er også fra Studio Light, fra en kjempekul die-cut blokk som er ypperlig til art journal bruk. For å skyggelegge rundt noen av elementene har jeg brukt en akvarellblyant i sort sammen med Sakura Koi vannpensel.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.