onsdag 1. juli 2020

Kort med rosa-lilla-turkis malingsbakgrunn

Jeg har laget et kort med malingsbakgrunn i rosa, lilla og turkis. Jeg har brukt et ferdig rosa kort fra Staz som utgangspunkt. Disse kortene er av veldig god kvalitet og tåler litt klin, klæsj og maling. 

Jeg har brukt Marabu Akryl mousse og Amsterdam akrylmaling på bakgrunnen, sammen med hvit Gesso. 



Jeg har dratt fargene utover med en pensel, og lagt fargene i lag oppå hverandre for å få de til å skli i hverandre. Dotsene på kortet er fra Papirdesign. Den lys turkis pynten bak blomstene er stanset ut av en die fra Papirdesign.

Noe av det jeg liker så godt med disse kortene fra Staz er at det følger med matchende konvolutter.

Jeg har pyntet med blomster i de samme fargetonene som på bakgrunnen.

Her ser man litt av sjatteringene og overgangene i malingen.


Produkter fra Staz, Marabu og Amsterdam distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.