tirsdag 10. oktober 2023

Juleklem


Bikuben delte et kort på sin Instagram for en stund siden, og jeg lot meg friste til å teste bretteteknikken. Flere sider å pynte = mere moro :-) 

Jeg valgte å teste teknikken ved å lage et julekort. Kortet er laget i 15cm*15cm av kraft kartong. Motivet jeg har brukt er i salg via Facebooksiden min, WJensenDesign, motivark nr 194. Printet ut på matt fotopapir og stanset t med die fra Papirdesign. Tekstdie og snøkrystallrammen er derfra. 


Tekstklistremerkene inne i kortet er også fra Papirdesign



På innsiden av kortet har jeg stemplet en tekst med stempel fra Papirdesign. Til denne teksten har jeg brukt en rammedie fra Creative Expressions. 

Epoxystickers med glitter er fra Marianne Design, uten glitter fra Papirdesign



Ønsker dere en fin dag.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.