søndag 15. oktober 2023

Konfirmantkort med håndballtema

 Hei!

I dag vil jeg vise et konfirmantkort jeg har laget til en gutt som liker håndball og speider.

Kortet måler 5,5 inch og er brettet av kraftfarget kartong.

Jeg har brukt mønsterark fra blant annet Studio Light og Papirdesign
Motivet er fra WJensenDesign, motivark nr 02.

Mønserark er stanset ut med vimpeldies fra Papirdesign, og tekstdiesene jeg har brukt er også derfra. 

Jeg har klippet ut en håndball fra et av Papirdesign sine mønsterark og svertet med distress ink for å få den til å passe fargeskalaen. 

Metallpila symboliserer nåla i et kompass.
Jeg har pyntet med dotter og geotags. 


Her ser dere litt av innsiden til kortet.
Mønsterark stanset ut med vimpeldies, klistremerker fra Papirdesign, geotags og dotter.

Tekststempelet på motsatt side er også fra Papirdesign.

Ønsker dere en fin dag.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.