tirsdag 17. oktober 2023

Mer inspirasjon til oktober-utfordringen

 Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra DTScrappelyst.


Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.


Kristin:

Denne gangen ble det et rosa og turkis bursdagskort fra meg. Jeg har stanset ut teksten fra en die fra Papirdesign. Jeg har funnet blomster som matcher i fargene og pyntet med dem.


 Wenche:  


Dette kortet er laget i 13cm*13cm av blå kartong. Motivet jeg har brukt er i salg via Facebooksiden min, WJensenDesign, motivark nr 144. Printet ut på fotopapir til dette kortet. Rammediesen er et bruktkjøp og jeg vet ikke produsenten av denne. 

Mønsterarkene og denim-papircutsene jeg har brukt er fra Studio Light.

Gratulerer-dies og tekstklistremerkene er fra Papirdesign  
     
Epoxy-hjertene er fra Marianne Design.


Hjerteklem er en av Papirdesigns nye dies, passer til mange anledninger, klistremerkene er også herfra. Ark + motiv er fra Maja Design. Gratulerer er chipboard fra Scrapiniec som jeg har farget med en mørkebrun Copic-tusj. Dotter fra Simple and basics og Pinkfresh og blomster fra Wild orchid crafts.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.