søndag 29. oktober 2023

Kuleste bursdagsgutt

Hei folkens! Jeg er endelig i gang med hobby etter en lang pause. Mange synes det er vanskelig å lage kort til gutter. Jeg er nesten motsatt, synes det er gøy. Det er morsomt å lage litt kulere kort enn sarte kort i rosatoner (selv om jeg liker det også) :-)

Arkene fra Papirdesign er bankers å bruke, det er så mange ulike temaer så jeg finner liksom alltid noe som passer. Her har jeg brukt en del resteark, det er alltid kjekt :-) Jeg har brukt motiv fra WJensen design, motivark nr 04, her er det mange flotte motiv til alle anledninger. Jeg digger slike digitale motiv, så enkelt å lage kort med disse :-) 

Nesten alle produktene her er fra Papirdesign, bortsett fra et par dotter fra Webster's page. Motivet er stanset ut med rektangel-die fra My Favorite Things og montert på foamtape.

Innsider med flere ulike stempler fra Papirdesign.


Ønsker dere alle en super dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.