søndag 1. oktober 2023

Utfordring for oktober - Bursdag

I utfordringen for oktober har vi lagt fokuset på bursdag, og vi vil rett og slett se temaet bursdag på bidraget ditt. 

La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Utfordringen vår har frist den 31.oktober 2023 kl 20.00 og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Mays Design på Etsy (Maysdesignnorway)

Sammen med henne gir vi vinneren et valgfritt design fra Etsy-butikken. 

Delta ved å linke inn bidraget ditt via Inlinkz, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).

  Wenche:  

Et burdsagskort laget av hvit kartong. 

Motivet jeg har brukt er i salg via Facebooksiden min, WJensenDesign, motivark nr 16. Printet ut på fotopapir til dette prosjektet.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra restebunken. Rammediesene er fra Creative Expression. 

Chipboardtekst fra restekuffen og tekstklistremerke fra Papirdesign

Katrine: 
Jeg har brukt flaske-diesen fra Papirdesign for å lage dette bursdagkortet til en stor rund dag. Jeg har stanset ut flasken i sort kartong og brukt vanlig tavlekritt litt her og der for å gi den litt mer dybde. Folien/korken er stanset ut i metallic rosegull kartong.
 
Glasset er også stanset ut med dies fra Papirdesign. Jeg har stanset en del i vellum og en del i mønsterark fra Papirdesign. Stemplene jeg har brukt kommer også fra Papirdesign. Øvrig pynt er blomster fra Prima, utstansede blader og små glitterstjerner.

På innsiden har jeg stanset ut et glass til for å dekke over baksiden av det andre, samt stanset ut en passende tekst med dies fra Papirdesign. Pyntet enkelt med en klistremerketekst fra Papirdesign, utstanset blad og glitterstjerner.
 

Hege:

Jeg har laget et kort til 18- års dag med tøft motiv fra Studio Light. 
Kortet er i 4 x 6 format.
Mønsterarkene jeg har brukt er fra Papirdesign.
Gratulerer-dies, dotter og button er også fra Papirdesign



You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.