lørdag 13. desember 2014

O herlige førjulstid!

Når man har små barn, og sikkert store for den saks skyld, så kan det være en utfordring å få tatt bilde til årets julekort. I fjor slo eldste seg helt vrang og det må jo nesten foreviges på en layout.

Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign på layouten min, både fra <<Julehilsen>> og <<Stille Natt>>.


På bakgrunnen har jeg brukt embossing paste sammen med en stensil fra Tim Holtz. Før jeg brukte varmepistolen på embossing pasten, strødde jeg litt vilkårlig over med embossingpulver i gull.  Pyntet med chipboard fra Wycinanka som jeg har stemplet over, kakeserviett i gull og paljettsløyfe.


Bokstavene i tittelen er chipboard fra Wycinanka. Wycinanka føres i Norge via Global Hobby og Kunst.


3 kommentarer:

  1. hihi...unnskyld at jeg ler. Det skal ikke være like lett hvert år nei :D Men det ble en kjempeflott lo da :D

    SvarSlett
  2. Kjempe fin LO, må si at jeg digget motivet ;) Så kjent ut :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.