onsdag 14. oktober 2015

Daddy's Girl

Nå begynner det å bli ei stund siden sist det kom en LO fra meg. Jeg har scrappet min kjære samboer  og minstemor på aketur. Bildet er noen år gammelt, da snuppa nå er blitt 4. Elsker gleden og lekenheten i dette bildet:




Mønsterark og dots er fra Papirdesign. Tittelen er en Wycinanka chipboard som har fått et lag med blå maling, litt gesso og pennestrek. Jeg har stanset ut splatter med et av Sizzix sine scrubble diessett, som forhandles av Global Hobby og Kunst.




Jeg har lekt meg med Gesso og stensil på bakgrunn, og lagt til noen snøkrystaller innimellom.




http://elinshobbykrok.blogspot.no/

5 kommentarer:

  1. Kjempeflott side !! Herlig i blått og mange supre detaljer :D
    Ser at jeg må bli flinkere til å bruke den splæsje-diesen altså....den er jo så tøff :D

    SvarSlett
  2. Veldig fin LO. Stilig stensil du har brukt.

    SvarSlett
  3. Very pretty LO. Love the cool colours and big splatts. Hugz

    SvarSlett
  4. Nydelig og flott lo. Fint med bare blått. Knallfint med sttenislene du har brukt.

    SvarSlett
  5. Nydelig og flott lo. Fint med bare blått. Knallfint med sttenislene du har brukt.

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.