tirsdag 24. mai 2016

Bestevenner

Heisann :) 
Titter innom for å vise dere en layout jeg har laget med masse herlig chipboard på ♥ 

Chipboard er et av mine favoritt produkter når det kommer til scrapping av layouter.
Det hender jeg bruker det på kort også, spesielt fine titler i typisk "gratulerer med dagen", men i hovedsak bruker jeg det på layouts. Både som en del av pynten og som tittel. 
Og ekstra gøy er det nå som Scrapiniec har produsert mange norske ord som passer perfekt til både kort og layouts ♥ 


 Jeg har brukt et nydelig ark fra Papirdesign som bakgrunnsark, hvor jeg har lekt med stempler, sjablong og acryl mousse. Moussen er fra Marabu og er i den lekre fargen "gray". 


Til å pynte med har jeg brukt masse herlig chipboard fra Scrapiniec ♥ litt washi tape og stickers.  


♥♥♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Jeg håper du fikk inspirasjon til å være kreativ, og kanskje til å bruke chipboard på ditt prosjekt. 

Klem fra 

2 kommentarer:

  1. Kjempefin side ! Det er så herlig det treverk-papiret :D

    SvarSlett
  2. Flott LO. Lekkert ark og stilig oppsett.

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.