mandag 16. mai 2016

Rubjerg Knude


I dag titter jeg innom for å vise dere en LO med bilder av de tre eldste skattene mine, på vei ut til Rubjerg Knude i Danmark. Jeg har brukt bakgrunnsark fra Papirdesign, som har fått litt grå Art Spray fra Marabu på seg. Deretter har jeg bygd opp en lang, smal cluster med papir fra Papirdesign, klistremerker og washitape.



Jeg har stanset ut en doilie fra Sizzix (Doilie die #2) i samme mønsterark som bakgrunnsarket for å få en litt nøytral detalj under tittelen. Tittelen er stanset ut i mosegummi. Jeg har i tillegg pyntet med chipboard fra Wycinanka. Jeg har malt chipboarden svart for å passe til resten av den svarte pynten. Tittelen er stanset ut i svart mosegummi.


Produkter fra Sizzix, Marabu og mosegummien som er brukt, forhandles i Norge gjennom
 Global Hobby og Kunst. Liste over butikker finner du HER



3 kommentarer:

  1. Knallfin!! Tøff og leken på samme tid :)
    Kult med sort, grått og turkis :D

    SvarSlett
  2. Wow! så stilig! Me like :-)

    SvarSlett
  3. Kjempefin LO i flott fargekombinasjon.

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.