lørdag 2. juli 2016

Helt ny i verden

Jeg har begynt å mimre litt allerede og har derfor scrappet det aller første bildet jeg tok av sønnen min. Her er han alldeles nyfødt og helt ny i verden.

På LOen har jeg brukt ramme-chipboard fra Wycinanka. Hjerte- og love-chipboardene er fra Scrapiniec. Bokstavene er stickers fra Papirdesign.

Bakgrunnen har jeg laget selv med utgangspunkt i en hvit Papicolor-kartong. Jeg har farget blåfargen selv ved hjelp av hvit modeling paste og blått blekk. 





Produkter fra Papicolor forhandles i Norge gjennom Global Hobby og Kunst.

HER kan du finne din nærmeste forhandler.

2 kommentarer:

  1. Åhhh, denne var nydelig Kristin 😊 Herlig blå og flotte detaljer 😊

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.