lørdag 3. november 2018

Fargerike kort til barnebursdag

Hei!
I dag vil jeg dele noen fargerike kort til barnebursdager. 
Alle kortene har motiver fra byDigitalPaper og du kan finne dem HER. Motivene har herlige, klare farger og jeg har plukket ut mønsterark som passer til. Basen for alle kort er kartong fra Papicolor.

De tre første kortene måler ca. 4"x6". Det første er laget veldig enkelt med lag på lag med mønsterark fra Papirdesign, en tag og en wood veneer ramme. Rundt kanten på det blå arket har jeg drodlet med sort Sakura gelly roll penn. Minimalt pyntet med chipboardtekst, klistrebokstaver og enamel stjerner.

 Neste kort ut, også dette med mønsterark fra Papirdesign. Jeg har spredd litt Marabu gesso utover bakgrunnen og deretter påført farge i form av Marabu art spray. Jeg blandet fargene Reseda og Khaki for å få den rette matchen til motivet. Bak motivet har jeg stanset ut en stjernedie fra Papirdesign, også teksten er stanset ut med en Papirdesign die.


Tredje og siste kort i 4"x6" størrelse. Mønsterark fra Papirdesign og Studio Light. Grønn twine fra Kort&Godt er surret rundt toppen og knytt i en sløyfe. Klistremerketekst fra Papirdesign, grønne enamel dots fra Marianne Design. Har også pyntet med stjerner stanset ut med Papirdesign die.

 Det fjerde kortet måler 4"x4". Mønsterark fra Papirdesign og Studio Light. Twine fra Kort&Godt, klistremerketekst fra Papirdesign. Oppe i venstre hjørnet har jeg stanset ut et hull og festet en ballchain fra Magic Monday slik at kortet kan festes rett på gaven.

 Siste prosjekt for i dag er en stor gavetag. Mønsterark fra Papirdesign og Studio Light. Jeg har strøket Marabu gesso litt her og der på tagen, og deretter påført den samme Marabu art spray blandingen brukt på kortet litt lenger oppe i innlegget. Bak motivet har jeg limt fast stjerner i sort mosgummi fra Folia og pyntet med stjerner stanset ut i mønsterark og enamel dots fra Marianne Design. Klistremerketekst fra Papirdesign.

Da er vi klare for noen barnebursdager fremover. Greit å ha litt på lager.

Produkter fra Papicolor, Studio Light, Marabu, Marianne Design og Folia distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.

Ønsker dere en fin dag!

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.