mandag 5. november 2018

Utfordring for november - maskulint

Det er november, eller “movember” om du vil... Det er også måneden der “far” blir hedret med en egen dag: Farsdag. Vi ønsker å vie november til guttene og tema for månedens utfordring er derfor Maskulint. Kort til herre/gutt, LO med bilde av gutter, andre maskuline prosjekter... Mulighetene er mange!

La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials.

Utfordringen vår har frist den 30.november 2018 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Global hobby og kunst


Sammen med dem gir vi vinneren denne flotte premien med dies fra Sizzix og penner fra Sakura:

 

Delta ved å linke inn bidraget ditt via inlinks, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).

Wenche:



Dette konfirmasjonskortet er laget i 15cm*15cm av hvit Papicolor kartong.

Mønsterarkene er fra Studio Light.

Kjære konfirmant er stanset ut med die fra Papirdesign.

Motorsykkelen er stanset ut med die fra Marianne Design, COL1436 Village Decoration set 4.

Motivet er en Felicita Design Card Topper.

Produkter fra Marianne Design, Papicolor og Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

Kristin:
Hva er vel mer maskulint enn supermann selv? Sønnen vår har t-skjorte med supermannkappe og den er selvsagt veldig stas å bruke. Når han sitter på skuldrene til pappaen sin føler han seg som en ekte supermann. På LOen har jeg brukt rød bølgepapp under bildene og til stjernene. De rød strekene er tegnet med Sakura Pigma Micron-penn.

Elin:
Mitt maskuline bidrag ble et bursdagskort til samboeren min. Jeg har valt litt mørke dystre farger, men noen ganger er det moro med noe helt annet en lyse duse toner også. Jeg har stanset ut ballonger og brukt stempel fra Papirdesign. I tillegg har jeg rufset og svertet alle kanter med sort blekk. Til enkel dekor har jeg brukt dotter fra Papirdesign.



Linda:
I dag vil jeg vise et maskulint bursdagskort laget med lekre ark fra Studiolight. Motivet er fra et klippeark fra Studiolight, fra serien Industrial. Jeg har brukt vimpeldies fra Papirdesign bak motivet, samt doiliediecut og en vimpelmekke, begge stanset ut i ark fra Studiolight. Kartongen jeg har brukt kommer fra Papicolor, i Kraft natur, en utrolig lekker craftfarge. "Happy" er stanset ut i mosgummi






1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.