torsdag 8. august 2019

Dance with fairies - Studio Light


Med en stor die fra Studio Light som utgangspunkt har jeg laget et dobbelt kort med en ikke helt vanlig form.

Kortet kan også sees hos Global Hobby og Kunst. Produktliste finner du også der.

Basen har jeg laget ved å brette kartongen i to, for så å stanse ut basen ved å legge diesen på kartongen slik at brettekanten ikke kuttes av.


Deretter har jeg pyntet med diverse produkter fra Studio Light.


Stempeltrykkene har jeg embosset med svart embossingpulver.

Sommerfuglene jeg har pyntet med er stanset ut med en die fra Studio Light som ikke er i produksjon lengre (Beautiful Flowers 01), men her er det mange gode alternativer på markedet. Jeg har linket inn flere varianter i produktlisten i blogginnlegget hos Global Hobby og Kunst


Produkter fra Marianne Design,Papicolor og Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.