fredag 30. august 2019

Årets første julekort

Heisann!

Mange av dere lager kanskje julekort hele året, men for meg blir det meste av julerelaterte ting laget fra oktober-desember. Så i år kan vi si at jeg har startet ekstra tidlig, selv om det bare er dette ene kortet foreløpig.

Basen for julekortet mitt er en konvolutt med snurrelukking bak.
Jeg har brukt mønsterark fra Studio Light, litt diverse restebiter, gammelt noteark og rød glitterkartong. Jeg tok utgangspunkt i fargene fra det herlige motivet fra The Art of Paper Crafts, så her ble det tradisjonell jul.


Bak motivet har jeg stukket inn et juletre stanset ut i grønn bølgepapp fra Folia med die fra Papirdesign. Teksten er også stanset ut med Papirdesign die, men i rød glitterkartong. Kortet er ellers enkelt pyntet da jeg synes motivet gjør så mye i seg selv. Enamel dotter med glitter fra Marianne Design og hvite snøfnugg.

Produkter fra Studio Light, Folia og Marianne Design distribueres av Global Hobby og Kunst

Ønsker dere en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.