torsdag 15. august 2019

Scrapbooking med Studio Light

Det er så koselig å finne frem noen bilder, mimre litt og lime litt. Å sette seg ned å scrappe vekker både minner rundt fotografiene og iver over alle flotte ark og produkter vi kan leke oss med når vi lager disse sidene.

Disse LayOutene også sees hos Global Hobby og Kunst. Produktliste finner du også der.


Disse to albumsidene er laget i formatet 8″8″ for å passe inn i et album jeg har liggende.

På den første siden har jeg laget en litt spennende effekt ved å stanse ut mønster i den hvite Papicolor kartongen og legge et gult mønsterark bak. Alle ark og dies er fra Studio Light.  


«You color my world» har jeg stanset ut i speilkartong for litt metallisk effekt på siden.


Side nummer to har jeg pyntet enkelt ved å kutte til mønsterark som tar opp igjen fargene i bakgrunnsarket. Samtidig gir bitene jeg kutter til kontrast fordi mønsterarket i hovedsak er ganske mørkt. Sirklene er stanset ut med die fra Studio Light, So Spring 74, en die som dessverre er utgått fra produsent. Heldigvis har de mange andre å velge blant.



Produkter fra Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.