lørdag 3. august 2019

Kort til de minste

Heisann!
I dag vil jeg dele to kort med dere.
Jeg har brukt noen skjønne enhjørning-motiver fra I Love Digi Design. Du kan finne dem HER.
Basen for begge kortene mine er hvit kartong fra Papicolor, og begge måler ca 5,5"x5,5" sammenbrettet.

Første kort ut er et kort til en nyfødt liten frøken. Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign og Studio Light, samt litt bølgepapp fra Folia.


Teksten er klippet ut fra "produsentstripen" fra et Papirdesign mønsterark. 

Motivet har fått en lekker chipboardramme rundt seg. Pyntet med blomster fra I Am Roses, utstansede bladgrener, dotter fra Staz, lykkeliten-knapp fra Kort&Godt og andre naturknapper fra Global Hobby og Kunst.

Det andre kortet er til en liten kar som skal feire sin første bursdag. Jeg har holdt oppsettet ganske likt som det første kortet, bare speilvendt.


Arkene her er også fra Papirdesign og Studio Light, samt at jeg har brukt litt vellum med mønster fra Studio Calico. Det gir en spennende effekt, noe jeg må huske og bruke mer av fremover. 

Dette kortet er pyntet noe enklere, med diverse chipboard, dotter fra Marianne Design og utklipte stjerner. Teksten har jeg printet selv og farget med Distress Oxide.


Produkter fra Papicolor, Studio Light, Folia, Staz og Marianne Design distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst. For å finne din nærmeste forhandler kan du kontakte dem HER.

Ønsker dere en nydelig dag!

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.