mandag 3. februar 2020

To layouts med samme bilde

Heisann!

I dag vil jeg dele to layouts med dere, begge med samme bilde.

Den første er i str 9x12". Mønsterarkene jeg har brukt er fra Studio Light. På bakgrunnen har jeg brukt en stensil sammen med akryl mousse fra Marabu. Bak bildet har jeg stanset ut en ramme i hvit bølgepapp med dies fra Marianne Design.

Plastblomstene med bling i midten er fra Kort&Godt. Det er egentlig et sammenhengende bånd, men jeg har klippet dem fra hverandre for å pynte med en og en. De andre blomstene er fra I Am Roses



 Den andre layouten er i str 6x12". Også her er mønsterarkene fra Studio Light og blomstene fra I Am Roses.

Denne har jeg holdt enda enklere og kun pyntet med ørsmå snøfnugg og enamel dots. Tittelen er satt sammen av en button fra Papirdesign og klistremerkebokstaver. 

Produkter fra Studio Light, Marabu og Marianne Design distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst

Ha en super dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.