onsdag 5. februar 2020

Utfordring for februar - Svart/hvitt med en kontrastfarge


I utfordringen for februar vil vi se svart/hvitt med en kontrastfarge. Med dette mener vi at hovedfargene skal være svart/hvitt, men at du kan bruke en farge i tillegg som kontrastfarge. Du velger selv hvor mye eller lite av kontrastfargen du vil bruke.

La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Utfordringen vår har frist den 29.februar 2020 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Global hobby og kunst


Sammen med dem gir vi vinneren disse flotte produktene fra Studio Light og Staz:


Delta ved å linke inn bidraget ditt via inlinks, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).


Kristin:
Jeg har laget et kort med hvit som basisfarge og oransj som kontrastfarge. Jeg har brukt oransj Amsterdam-maling og Cosmic Shimmer Pixie Powder til å farge stjernen og bakgrunnen oransj. Teksten er en chipboard fra Papirdesign. Halvperlene/dotsene er også fra Papirdesign.

Linda:
Jeg har laget to konfirmantkort med blått som kontrastfarge. Jeg har brukt papir, dotter og dies fra Papirdesign. De svarte tekststripene er washitape fra Studiolights "essentials"-serie


Elin:
Mixed Media ligth fra meg i dag. Svart/hvit tema gir meg et bilde av sterke kontraster, Jeg valgte rosa som min kontrastfarge på mine kort, tre stykk i samme stil. Jeg har brukt hvit kraft kartong fra Papicolor, med sort kvist kartong som kontrastramme bak. Kortene har jeg først malt med Van Gogh akvarell maling i sort/grå. Deretter har jeg brukt washitape og splattet med Marabu Mixed Media Art Spray i sort, samt utvannet Amsterdam Akryl i fargen light rose. Rosa kontrast er hentet fra Papirdesigns unikorn serie, "Drømmeland" heter arket. Stanset ut tekst og rammer med dies fra Papirdesign, samt hjertedies fra Sizzix.




You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

2 kommentarer:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.