tirsdag 30. juni 2020

Venninnekort



Jeg har laget to venninnekort i form av posekort. Mønsterarkene jeg har brukt er fra Studio Light, og motivene er et digitale motiv fra by Digital Paper. Printet ut på ark fra Fabriano.

Doilien under motivene, "Min gode venn" og "klem til deg" er dies fra Papirdesign.

På det øverste kortet har jeg brukt svarte tekster fra washitape fra Studio Light. Disse er blitt en favoritt hos meg. På det nederste har jeg brukt tekster som ser ut som tekster stanset ut med god gammeldags Dymo. Disse er fra et resteark fra klistremerkeboksen, men ser ut og føles som ekte Dymo.



Kortet er laget på en base av ferdigbrettet  rosa kort fra Staz, med tilhørende konvolutt. 

Produkter fra Fabriano, og Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.