søndag 14. juni 2020

Ristekort

Heisann

I dag vil jeg dele to ristekort med dere.
Ann Kristin har laget en super tutorial som du kan finne HER.

Produktliste:
-Papicolor kartong
-Papirdesign, Håpefull mønsterark
-Papirdesign ramme-dies
-Kort&Godt stempelplate M-435
-Folia mosgummi (til risterammen)
-Papirdesign peoner og rose
-I Am Roses blomster
-Sizzix blad-dies
-Hug Snug, farget med Marabu Art Spray
-Button fra Papirdesign
-diverse chipboard


 Begge kortene har det nydelige grønne arket på den største matten, samt på rammen. På dette første kortet har jeg brukt et lyst og dust mønsterark i tillegg. I tillegg til blomster har jeg pyntet med en button, grener i chipboard og litt paljetter.



På det andre kortet har jeg valgt et mørkere ark, og har derfor valgt litt andre paljetter inni selve risterammen. Stort sett brukt samme pynt, men her har jeg gått for utstansede blader og en rufsesløyfse av hug snug. Båndet er farget med Marabu Art Spray, en enkel steg for steg på det kan du finne HER.



Produkter fra Papicolor, Sizzix, Hug Snug, Marabu og paljetter distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem HER for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

Ønsker dere en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.