onsdag 17. februar 2021

Mer inspirasjon til februar-utfordringen

 Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra DTScrappelyst.


Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.

Wenche:

 

Dette kortet er laget i 15cm*15cm av hvit Papicolor kraft kartong. Mønsterarkene jeg har brukt er hovedsaklig fra Papirdesign. Det samme er vimpeldie'n, min desiderte favoritt-die,  samt button og tekst klistremerkene. 

Motivet er en topper fra Felicita Design.


Kristin:
Jeg har laget en side i min Art Journal. Bakgrunnen er laget med stempelputer i ulike grønntoner. Teksten og båten er die cuts fra Studio Light. Skyggene er lagt på med sort Marabu Art Crayon.




Jeg har laget et konfirmasjonkort med dies fra Studio Light. Mønsterarkene er også fra Studio Light, fra serien Lovely Moments. Ellers et banner med resteark og gratulerer-die fra Papirdesign. Perlene er også fra Papirdesign.

Linda:

Jeg har en sønn som har hatt fullstendig dilla på å lage "flatmenn", der han fargelegger print av figurer han leker med, og taper de på doruller. Billig leketøy, og mange timer moro både under laging og lek. Jeg har brukt utelukkende ark fra StudioLight, både 12x12 og A4 størrelse. Doilien kommer fra Papirdesign
Alle tekststripene er skrevet med skrivemaskin på hvit kartong fra Papicolor, og deretter kuttet opp i striper. Jeg har også brukt mosgummi for å løfte opp chevronpilene fra arket. 




Produkter fra Studio Light, Marabu og Papicolor  distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.