mandag 25. oktober 2021

Gave og kort

Jeg har laget en koselig gave med kort til: 

Gaven er en julekule/hjerte i plast med tekst i glitrende gull kuttet til med Silhouette. Inne i hjertet ligger et bånd målt til fødselslengde.

På baksiden av hjertet har jeg satt på navn og fødselsdato til mottaker.

Kortet har jeg laget som et posekort: 


Mønsterarkene og motivet jeg har brukt er fra Studio Light.

Rammediesen er fra Marianne Design og tekstdiesen er fra Papirdesign. Kakeservietten har jeg farget med kaffe. 
 
Sommerfuglene er et digitalt motiv fra the Art of Paper Craft. Printet ut på ark fra Fabriano.

Produkter fra Fabriano og Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.