søndag 31. oktober 2021

Kjappiskort til jentene

 Hei folkens! Noen ganger trenger man kort raskt - helst i går. Jeg utfordret meg selv til å lage noe enkle kort med restepapir på kort tid. Da ble det litt samlebånd og noen enkle kort.

Jeg har funnet fram restepapir fra Maja Design, det meste fra Denim & Girls-serien. Bildene er fra samme serie. I tillegg fant jeg fram en jentedie-cut fra Dixi crafts og en ferdigmontert sneaker fra Papirdesign.

Noen av panelene kuttet til og resten av arkene fordelt slik jeg tenker å sette sammen kortene. Kjekt å ha en liten plan når man lager mange kort samtidig :-) Har også funnet frem doilies fra Prima som er fin pynt på jente-kort :-)

Ferdige kort. De trenger ikke så mye pynt når de bare er 10x15 cm. Meningen var jo også at de skulle være rimelig enkle.

Nærbilde av det ene kortet. Alle kanter er rufsett til og motivene er montert på foamtape. Kofirmant er også montert på limputer/foamtape for litt dimensjon.

Enkle innider med like stempler fra Papirdesign. Pengelomme hører med til konfirmasjonskort, det er jo stort sett penger disse ungdommene ønsker seg. :-)



Ønsker dere alle en strålende dag videre!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.