lørdag 30. oktober 2021

Søte kort


Jeg har laget et par søte kort som er kjekk å ha liggende til koselige hilsener som skal gis eller sendes.

Kortene er laget i  Papicolor kartong. Mønsterarkene jeg har brukt er fra Studio Light.

Usikkert på produsenten av motivene, men de er klippet ut av motivark jeg har kjøpt i en hobbybutikk i Danmark. 

Tekstdiesene og button er fra Papirdesign

Det første kortet har jeg laget i en fasong stanset ut med en av favorittdiesene mine fra Papirdesign. Kvistene bak motivet er stanset ut med die fra Creative Expressions.


Det neste kortet er i 15cm*15cm størrelse. Tekststripene har jeg skrevet på PCen og printet ut. Samme dies som jeg brukte til basen på det rosa kotet over, har jeg også brukt på dette blå kortet som en matte under motivet.  Bladkransen er stanset ut med en dies jeg ikke vet produsenten av:


 Produkter fra Papicolor og Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.