lørdag 9. oktober 2021

Konfirmantkort med korkdetaljer

Hei :-) 

Jeg har laget to konfirmantkort til gutt. På begge kortene har jeg brukt mønsterark fra Papirdesign, tags, samt detaljer i kork. Selve kortbasene er brettet av hvit kraftkartong fra Papicolor.

På det første kortet har jeg brukt noen av mine favorittark fra en tidligere Papirdesign-kolleksjon. Jeg liker veldig godt den nydelige turkisfargen. Den matcher også motivet fra Maja Design perfekt. Tagen er ferdigkjøpt fra Staz, men jeg har stanset ut hullforsterker med en dies tilhørende et tagsett fra Marianne Design. Ramma med stjerner er stanset ut i hvit mosegummi med dies fra Papirdesign. Konfirmant er også dies fra Papirdesign. Det samme er klistremerkebokstavene og button. 


På innsiden av kortet har jeg brukt stempeltekster fra henholdsvis Papirdesign og Kort og Godt. Selv om stemplene er fra ulike produsenter, er stilen ganske lik. Det gjør at de passer godt sammen. 


På det andre kortet har jeg brukt mønsterark fra Papirdesign i gråblå toner. Også disse er fra en tidligere kolleksjon. Chevronmønsteret er stanset ut med dies fra Papirdesign i svart kraftkartong fra Papicolor. Vimplene er stanset ut med dies fra Papirdesign, tagen er samme som på kortet over. Konfirmant er stanset ut med dies fra Papirdesign og klistremerketekstene er fra samme produsent. Den svarte tråden er fra Kort og Godt



På innsiden av kortet har jeg stanset ut skrivefelt med dies fra Kort og Godt (i tillegg til vimplene fra Papirdesign). Stempeltekstene er også fra Kort og Godt


Mosegummi og produkter fra Staz og Papicolor distribueres av Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for å finne din nærmeste forhandler. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.