fredag 1. oktober 2021

Påskeharen, den luringen

Heisann!
 
I dag vil jeg dele en layout med bilder fra påsken 2020.
 
Jeg har brukt hvit kartong fra Papicolor som bakgrunn, men kappet litt av den og montert på et mønsterark fra Papirdesign - Vårtegn for å få en fin ramme rundt. Og jeg har selvfølgelig skåret ut midten av mønsterarket så det ikke går til spille.
 
Jeg blandet Marabu akrylpaste med Marabu Art Spray i to forskjellige grønnfarger og påførte litt vilkårlig på bakgrunnen. Så brukte jeg hvit Amsterdam akryl over en stensil for å tilføre det lille ekstra.
 
Bildene har fått matter av forskjellige mønsterark fra Papirdesign. Fra et av arkene med påsketema har jeg klippet ut noen skjønne små harer, samt stanset ut sirkler av et mønsterak med påskeegg.
 
Tittelen er chipboardbokstaver fra Wycinanka og jeg har gitt dem nytt liv med Posca paint marker i fargen Straw yellow. De blå tekstklistremerkene kommer også fra Papirdesign. Øvrig pynt er små enamel stjerner.
 
Produkter fra Papicolor, Marabu, Amsterdam og Posca distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler. 
 
Ønsker dere en nydelig dag!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.