mandag 16. mai 2022

Art Journal - side laget ved hjelp av min sønn

Her er en side i min Art Journal fra Marabu Mixed Media .  Denne siden er laget med god hjelp av min sønn. Det startet med at han fikk dette stempeltrykket av jenta som jeg hadde stemplet. Det fant jeg etter noen dager med et klistremerke-smiley limt midt i ansiktet. Jeg synes det var herlig og dekorativt, og det måtte brukes til en egen side i min Art Journal.

Bakgrunnen er laget ved å lime på deler av et hvitt ark som min sønn hadde malt en del rødt på. Jeg lot dette tørke og malte deretter over gult på de hvite områdene. 

På bakgrunnen har jeg stempler med flere små stempler jeg fikk i Studio Light sin adventskalender for 2020. 

Denne siden blir et herlig minne å se tilbake på.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.