søndag 1. mai 2022

Utfordring for mai - Feiring

 I utfordringen denne måneden ønsker vi å ha fokus på feiring. I mai kan det være mange ting og feire, og nå gleder vi oss til å se din løsning på oppgaven. Kanskje blir du inspirert av 17.mai? Kanskje av konfirmasjon? Eller kanskje av bursdag?


La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Utfordringen vår har frist den 31.mai 2022 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Scrappegarasjen




Sammen med dem gir vi vinneren et gavekort på 100,- som benyttes hos Scrappegarasjen

Delta ved å linke inn bidraget ditt via Inlinkz, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).


Kristin:
Jeg har laget et bursdagskort i lilla og gråtoner. Bakgrunnsarket er fra Papirdesign. Teksten er stanset ut av en die fra Papirdesign, det samme er rammen rundt motivet. Motivet er en die cut fra Studio Light. Jeg har pyntet med blomster i matchende farger.



Jeg har laget kort til 50års-jubilant med hund og hytte som tema.  

Kortet er laget i 15cm*15cm av hvit kartong. Mønsterarkene jeg har brukt er fra Papirdesign 

Tagsene med tall hadde jeg liggende i resteskuffe, det samme med thickers bokstaver. Tekstklistremerker er fra Papirdesign. Jeg har roet ned blåfargen litt med å dabbe litt hvit gesso på de. 

Motivet av hunden er fra Pixabay. Printet ut på fotopapir.

Linda: 


Jeg har laget et konfirmasjonskort med mønsterark fra Papirdesign. Motivet kommer fra Etsy og MaysDesignNorway, og er utrolig flott til konfirmasjonsmotiver. 

Jeg har laget en eksplosjonboks til en jubilant. Produkter fra Papirdesign og Kort og Godt. Flere detaljer i min blogg :-)








You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

2 kommentarer:

  1. Mooie creaties van de DT. Bedankt voor de challenge.

    SvarSlett
  2. Thanks for an awesome challenge and wonderful inspiration from the team. Hugz

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.