tirsdag 17. mai 2022

Mer inspirasjon til mai-utfordringen

 Hipp, hipp hurra for 17.mai og gratulerer med dagen alle sammen. 

På selveste nasjonaldagen er det klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra DTScrappelyst.

Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.


Dette kortet er laget i 15cm*15cm av lilla Papicolor kartong. Mønsterarkene jeg har brukt er fra Studio Light. Blondeservietten har jeg farget med kaffe.Alle dies og tekstklistremerke er fra Papirdesign.

Motivet er fra Pixabay. Printet ut på ark fra Fabriano.

Epoxyhjerter er fra Marianne Design. 

Katrine:
Jeg har laget et konfirmasjonskort til gutt. Har holdt det i ganske stram og enkel stil, og kun i sort/hvitt.
Sort og hvit kartong fra Papicolor. Mønsterark, tekst-die og tekst-klistremerke er fra Papirdesign.
Motivet er fra Felicita Design.

Hege:

Jeg har laget en 17. mai - Layout til utfordringen denne måneden, som har tema "feiring".  

Jeg har brukt mønsterark, klistremerker, blomster og halvperler fra Papirdesign.

Ellers har jeg supplert med en kakeserviett, noteark og diecuts.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.