fredag 13. mai 2022

Kort til 60 års jubilant

 Hei!
 
I dag vil jeg dele et kort til en feiende flott 60 års jubilant.
 
Som base for kortet har jeg brukt en hvit konvolutt, ca. størrelse 4x7".
Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign og sort kartong bak for å fremheve det litt ekstra. Motivet her blir den store flasken jeg har stanset ut med dies fra Papirdesign.
 
 
Jeg har brukt Frantage embossing, samt pyntet med halvperler og glitterstjerner for litt ekstra party-stemning. De sorte bokstavene er stanset ut med en die fra Kort&Godt. Virkelig super størrelse som kan passe både på kort, layouts og project life.
 
Tekstene er klistremerker fra Papirdesign. Tallene er stempler og tilhørende dies fra Papirdesign. Jeg har embosset dem i gull for å passe til kortet.
 
På innsiden har jeg brukt flere ulike dies fra Papirdesign for å pynte opp. Inni konvolutten er det et skrivefelt som kan draes ut. Her er det også perfekt å putte inni gavekort eller liknende.

 Ønsker dere en super dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.