tirsdag 31. mai 2022

Tre kort til unge herremenn

 Hei!
 
I dag har jeg tre kort til unge herremenn å vise frem.
Felles for alle tre er tøffe motiver fra WJensenDesign, ark nr 03. Ta en titt på siden hennes for enda flere flotte motiver, både til gutter og jenter.

Motivene passer godt til både bursdag og konfirmasjon, så jeg har laget begge deler blant kortene jeg viser frem her i dag.

Første kort ut er til konfirmanten. Jeg har kombinert mønsterark fra KaiserCraft, Simple Stories og Papirdesign. Motivet har jeg stanset ut med en frimerke-dies og festet med foam til kortet for å gi det et lite løft.

Tekstene er klistremerker fra Papirdesign som ble utgitt nå i vår. Øvrig pynt er chipboard-piler og enamel dots.

De to neste kortene er bursdagskort, første ut i blåtoner. Her har jeg kombinert mønsterark fra KaiserCraft og Simple Stories. Motivet og rammen bak har jeg stanset ut med et elegant dies-sett. Stjernene har jeg stanset ut i glitterkartong med dies fra Sizzix.

De norske tekstene er klistremerker fra Papirdesign. Den andre teksten er klippet ut fra produsent-stripen på et mønsterark. Har virkelig pøst på med enamel dots som pynt på dette kortet, både sorte og noen med mønster.

På det siste kortet har jeg brukt et litt mer spenstig mønsterark fra Simple Stories, men trukket frem mest av det røde/oransje i detaljene for å stå til motivet. Oppsettet her ble litt annerledes med motivet hengede utenfor kanten. Det føltes mer som å scrappe en LO og det var veldig moro å prøve noe nytt.

Teksten og stjernene er stanset ut i glitterkartong fra Kort&Godt med dies fra henholdsvis Papirdesign og Sizzix. Jeg har også brukt en klistremerketekst fra Papirdesign.

Ønsker dere en super dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.