onsdag 1. juni 2022

Utfordring for juni - Favorittprodukt

 I utfordringen denne måneden ønsker vi å se bruk av ditt favorittprodukt. Her kan vi fort oppdage mange nye produkter som bare må testes og prøves. Vi gleder oss til å se bidraget ditt og å å se hva akkurat ditt favorittprodukt er, og hvordan du bruker det. Husk og skriv i innlegget hva favorittproduktet ditt er.

La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Utfordringen vår har frist den 30.juni 2022 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Mays Design på Etsy (Maysdesignnorway)


Sammen med henne gir vi vinneren et valgfritt design fra Etsy-butikken. 

Delta ved å linke inn bidraget ditt via Inlinkz, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).

Kristin:
Jeg har laget en dobbel side i min Art Journal Sakura Note Sketchbook i 12*12cm. På bakgrunnen har jeg brukt et av mine favorittprodukter, nemlig Schjerning tavlemaling. I dette innlegget finner du mer informasjon om tavlemalingen, samt eksempler på bruk. Jeg har her brukt rosa og lilla farge. Jeg har deretter lagt på litt ulike ark og effekter på siden. Teksten er fra et klistremerkehefte fra Studio Light. 



Kortet er laget i 15cm*15cm av hvit kartong. Mønsterarkene jeg har brukt er fra RePrint.
 
Button, sirkeldie og tekstdie er fra Papirdesign, Produktet som jeg vil trekke frem som min favoritt kommer også fra Papirdesign; tekstklistremerkene. De bruker jeg meget flittig. 
   
Motivet er et digitalt motiv fra MamaVibesInk. Printet ut på ark fra Fabriano.

Linda:

Jeg har laget et bursdagskort til denne månedens utfordring. Mønsterark er fra StudioLight, og tekstdie og bildie er fra Papirdesign. Det jeg vil trekke frem som min favoritt er mosgummi. Det bruker jeg på nesten alle prosjekter, både kort og layouter. 


Jeg har laget et kort med mange av mine favorittprodukter. Her er ark, dies og klistremerker fra Papirdesign og motiv fra Mays Design på Etsy. Konfirmantdie'en har jeg brukt masse og både den og gratulerer i samme font er en stor favoritt her i gården. Så liker jeg så godt motivene til Mays Design, her er det så mange flotte og de passer så godt til mitt bruk. 


You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.