mandag 13. juni 2022

Art Journal - Tell you own story

 Her er en side i min Art Journal fra Marabu Mixed Media. Jeg har lagt på flere lag med maling og dratt fargene utover for å få litt ulike sjatteringer.

På neste bilde kan man se hvordan bakgrunnen var før jeg la på den siste pynten og motivet.



På bakgrunnen har jeg brukt sølv- og gullmaling fra Marabu. Jeg har i tillegg hatt på sort og hvit maling for å duse ned og dra fargene utover. Når dette var tørt, stemplet jeg med et stempel fra Studio Light


De sorte firkantene er stemplet med sort maling med en lekekloss jeg fant hos sønnen min. Motivet er fra et klippeark fra Dylusions. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.