søndag 5. juni 2022

Konfirmasjonskort med motiver, del 1

Mays Design Norway på etsy har utrolig mange lekre motiver til kort. I dag vil jeg vise et par kort jeg har laget med hennes motiv, og snart kommer det et innlegg med tre kort til. Jeg digger digitale motiver, da kan jeg printe de så ofte jeg vil, men viktigst av alt, i den størrelsen jeg ønsker. 

Det første kortet er et maskulint kort, med skatemotiv. Siden det er orange i motivet, passet det perfekt med litt orange mønsterark fra StudioLight. "Gratulerer" er en die fra Papirdesign, og det er en die jeg falt totalt for med en gang jeg så den. Den kan være både røff og tøff, men også søt og pyntete, alt etter hva du stanser den ut i. Jeg digger også at den blir en pynt i seg selv når den står på høykant. Tekststripene er skrevet på skrivemaskin. Bannerdiesen kommer fra Papirdesign, det samme gjør treverkarket. 


Neste kort er et feminint kort, med motiver i rosatoner. Da passet det ypperlig med det søte, blomstrede arket fra Papirdesign, i kombinasjon med die i sølvglitter-kartong og hvit konfirmantdie. "Konfirmant" er en die fra Kort og Godt, Bærkvist-diesen er fra Papirdesign.



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.