lørdag 18. juni 2022

Du er fantastisk!


Jeg har lekt meg med de nydelige papirene i årets vårkolleksjon fra Papirdesign. Arket med markblomster ble fort en favoritt hos meg. 

Selve kortbasen er brettet av hvit kartong fra Papicolor og måler 5,5 x 5,5 Inch. 

Kortet er laget til en god kollega og venn, og da passet dette tekststempelet fra Papirdesign perfekt som hovedmotiv. Jeg har brukt en oval rammedies også fra Papirdesign til å stanse ut teksten og ramma rundt. Bak motivet har jeg lagt en bit osteklut og pyntet med blomster i ulike farger, størrelser og fasonger. Noen av blomstene er fra Papirdesign, mens andre er fra Wild Orchid Crafts. Ellers har jeg pyntet med sommerfugler i vellum fra Maremi's Small Art og noen lilla dotter i ulike størrelser.
 
Et sommerlig kort!



 Ha en fin dag. 

Hilsen 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.