lørdag 11. juni 2022

Konfirmasjonskort med motiver - del2

Nå kommer del 2 med konfirmasjonskort med motiver fra Mays Design Norway . Jeg har laget tre kort denne gangen, og her er resultatene. 

På første kort har jeg brukt lekre ark fra Papirdesign. "Gratulerer" er en die som også kommer fra Papirdesign. Denne har jeg stanset ut i sort mosgummi for å røffe den opp litt, og hente opp det svarte fra genseren på motivet. Tekststripene er skrevet på skrivemaskin. 


På neste kort har jeg brukt mønsterark fra den nyeste serien fra Papirdesign. "Happy" er stanset ut med die i et ark som matcher bakgrunnsfargen på blomsterarket for å gjøre den litt diskret. Sommerfuglene er en die fra Papirdesign. Jeg har stanset de ut på bakgrunnsarket bak det lillarosa arket øverst, for å ikke sløse med lekre ark. Jeg har valgt å lime den ene sommerfuglen på nøyaktig "rett" plass på mønsterarket, slik at den bare gir en sayggeeffekt. Tekststripene er klistremerker fra Papirdesign. 


Siste kortet er en røffere kort i grått, svart og orange. Jeg har brukt mønsterark og dies fra Papirdesign og Studiolight. Tekststripene er skrevet med skrivemaskin, og ellers er det pyntet enkelt med litt paljetter. 



1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.