lørdag 25. juni 2022

Art Journal - Create the world you want

 Her er en side i min Art Journal fra Marabu Mixed Media. Bakgrunnsarket er fra en arkblokk fra Studio Light - Art by Marlene. Jeg har også brukt en stensil og die cuts fra Studio Light - Art by Marlene. Det prikkete arket er rispapir fra Studio Light - Art by Marlene. 

Jeg har brukt Amsterdam transparent Gesso for å feste rispapiret fast på arket. De små delene er limt fast med Marabu Collage kleber. De blå splæsjene er maling fra Amsterdam. På de hvite sirklene har jeg brukt hvit Marabu Mousse sammen med sjablong. De grønne bladene nederst er laget med grønn Marabu Mousse sammen med en sjablong. Jeg har også brukt et sirkel-stempel fra Studio Light og stemplet rundt på bakgrunnen. 

Se bildet nederst for hvordan produktene ser ut. 



Her er bilde av produktene jeg har benyttet.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.