torsdag 30. juni 2022

Et blomstrende bursdagskort

Vårens kolleksjon fra Papirdesign har noen utrolig lekre blomsterark og det jeg har brukt på forsiden av dette kortet er helt nydelig og en av mine favoritter. Jeg elsker den duse grønnfargen sammen med prestekragene. 

Jeg har brukt en ferdigkjøpt kortbase som utgangspunkt (størrelse 15cm x 15 cm)

Jeg har bygget opp kortet med duse mønsterark og brukt kraftfarget bølgepapp som kontrast. Det er en kombinasjon jeg liker godt og som passer til motivet jeg har valgt å bruke. Det er hentet fra et av Studio Light sine motivark. 

Bak motivet har jeg stanset ut en sirkel med rammedies fra Papirdesign og supplert med en rosa kakeserviett, også den fra Papirdesign. Jeg har pyntet med ulike typer blomster i forskjellige farger. Rosene er fra Papirdesign, og resten av blomstene er fra Wild Orchid Crafts. 

"De beste gratulasjoner" er stanset ut i rosa mosegummi med dies fra Papirdesign. Tekstklistremerkene fra Papirdesign har jeg farget med Distress Ink, slik at de matcher blomstene og teksten. Til slutt har jeg pyntet med halvperler, også disse fra Papirdesign. Sommerfuglene har jeg klippet ut av et mønsterark (usikker på produsent).



Her ser dere detaljene litt bedre: 



Innsiden av kortet er helt enkelt pyntet. Jeg har stanset ut en sirkel med dies fra Papirdesign og stemplet en tekst fra Kort og Godt. Over og under tekststempelet er det god plass til en personlig hilsen.



På motsatt side Har jeg pyntet med sommerfugler og halvperler. 


 Ha en fin dag. 

Hilsen 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.