lørdag 22. oktober 2022

Bursdagskort med space-motiver

 Jeg elsker motivene fra MaysDesignNorway, og denne gangen har jeg laget bursdagskort med noen av hennes space-motiver. Disse er ypperlige til guttebursdager synes jeg.




På dette kortet har jeg stanset ut motivet og matten bak med en die fra Papirdesign.  Teksten er også stanset ut av en die fra Papirdesign. Mønsterpapiret er også fra Papirdesign. På bakgrunnen har jeg splættet med litt rød maling for å gi kortet mer effekt.


På dette kortet har jeg brukt den samme diesen fra Papirdesign til å stanse ut motivet og matten bak. Teksten er også en die fra Papirdesign. Mønsterarkene er også fra Papirdesign. Også her har jeg splættet litt med maling på bakgrunnen.


På dette kortet malte jeg noen striper på det grønne arket med gult og sort for å lage en emkel bakgrunn selv. Teksten på kortet er stanset ut av en die fra Papirdesign.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.