fredag 21. oktober 2022

Gratulerer med dagen

Hei folkens! Her har jeg laget et enkelt gratulasjonskort med et av de flotte motivene til Mays design. Her er det så mange å velge mellom og de har blitt en stor favoritt hos meg :-)

Et enkelt oppsett på dette kortet, jeg har kun brukt restepapir her. Det grønne er fra Maja Design, det blomstrete er jeg usikker på (har ligget hjemme i noen år....). For en gangs skyld har jeg ikke montert tekst og motiv på limputer, her er alt limt rett på bakgrunnen. 

Gratulerer-die, dotter og klistremerker fra Papirdesign, blomster fra Wild orchic crafts.

Pengelomme og stempel fra Papirdesign.
Ramme og sirkler er dies fra My Crafty Times.



Ønsker deg en herlig dag videre :-)


Klem fra



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.