torsdag 6. oktober 2022

Kort med motiver



Jeg liker veldig godt å lage kort med motiver. Og selv om dette første kortet kanskje ikke går inn under tradisjonelt motiv, tok jeg det med likevel. Fisken er en die fra Papirdesign, og er stanset ut i sølv speilkartong. Alle mønsterark samt "konfirmant"-die kommer også fra Papirdesign. Fiskenettet er stanset ut i svart kartong, og kommer fra StudioLight. Inni har jeg pyntet kortet helt enkelt med litt mønsterark og en tekstdie fra Papirdesign. 



Neste kort er laget litt røffere. "Gratulerer" er også en die fra Papirdeisng, og også her er det mønsterark fra bl.a Papirdesign. Det lekre motivet er det Wenche Jensen som har laget, motivark nr 03. Hun har utrolig flotte motiv til konfirmasjonskort, både til gutter og jenter. Disse kan du finne her


Bryllupskortet er laget i duse rosa farger med ark fra Papirdesign. Motivet er fra et ark med motiver fra StudioLight. Tekststripene har jeg skrevet på skrivemaskin. Det synes jeg er utrolig praktisk, da kan jeg bruke små restebiter av kartong og bare skrive det jeg trenger akkurat der og da. 




De to siste kortene har utelukkende mønsterark fra Papirdesign. Det øverste motivet har jeg satt sammen selv, og det nederste er et av favorittmotivene mine fra WJensenDesign. "Konfirmant"-tekstene er begge fra Papirdesign, og er stanset ut i mosgummi. 


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.